wtorek, 2 kwietnia 2013

Informacja!

Przepraszam was, ze nie dodaje kolejnej czesci, ale nie mam swojego laptopa. Korzystam z innego, na ktorym chcialabym napisac kolejna czesc, ale nie mam programu do pisania. Mam ogromna ochote napisac cos dla was, ale ladowarka od mojego laptopa sie zepsula i nie dam rady.
Blagam nie naciskajcie, to nie ode mnie zalezy.
Przepraszam was ogromnie i od razu jak dostane nowa ladowarke, to wrzuce cos ze swojego laptopa. Mam nadzieje, ze was nie strace i wytrzymacie jeszcze troche.

Pozdrawiam i baaardzo przepraszam :(

8 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się na pewno nikt nie odejdzie a przy okazji masz świetnego bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno nie odjedę. Ps. To ja Kamila z facebooka . Założyłam bloga, więc jakbyś chciała, to serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście mogłabym czekać i latami, byle by pojawiła się kolejna część. Serio, twoja historia jest tak ciekawa i wciągająca, że... No nie wiem jak to opisać, ale ja napewno zostanę i będę czekać:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałam rade wyczekać tyle, to dam rade poczekać jeszcze trochę :) na pewno nie stracisz czytelników, bo ciężko zostawić takie świetne opowiadanie i nie dowiedzieć się, jak się kończy! będę cierpliwie czekać :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, wiesz co, to nawet lepiej, że nie dodajesz nowego rozdziału. Nadrobię sobie zaległości ^^ A tak poważnie to nie przejmuj się! Czytelnicy, którzy naprawdę są zainteresowani twoim tworem, zostaną i będą ci wierni. Wiem to ze swojego doświadczenia. :) Życzę weny, pomysłów i lekkiego pióra, choć może powinnam powiedzieć klawiatury?
    Pozdrawiam i powodzenia!
    Sherry
    http://fantasies-sherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zapraszam na bloga...
    http://distrustful-girl-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nastepna czesc?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuuuję że nas nie opuściłaś . ;* koocham Twooje opowiadanie . prowadzisz jeszcze jakiegoś bloga .? ;3 . <3

    OdpowiedzUsuń