wtorek, 26 lutego 2013

Informacja

W związku z tym, że w tą środę, aż do piątku nie będzie mnie w domu, gdyż wyjeżdżam na rekolekcję. Nie będę miała dostępu do edytora tekstu, a nawet nie wiem czy do internetu, więc nie uda mi się nic dodać. Mam chociaż nadzieję, że tam dostanę nagłego przypływu weny, oświecenia, bo jak na razie mam pustkę. 
Jeśli znajdę czas, to postaram się wam coś wyskrobać w zeszycie, a może nawet dostanę pomoc od przyjaciółek <3 
Przepraszam was również, że nie dodaje żadnego nowego rozdziału, ale nie mam pomysłu na rozdział, a nie chcę dodawać czegoś nudnego i bez sensu... Sama jestem zła na swoją wenę. Ostatnio nawet spotkałam się z tym, że jedna z autorek bloga nazwała swoją wenę imieniem. Fajny pomysł :D  Także, moja mi troszkę ucieka, ale z nią zawsze tak jest. 
Wyjeżdżam do Tenczyna, może ktoś mieszka tam? hahah :D
Wybaczcie mi wszystko i tylko mam nadzieję, że nie opuścicie mnie :)

Pozdrawiam was gorąco!! I Kocham was <3 <3   Wracam w piątek :D

29 komentarzy:

  1. czekamy na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy bedzie nn ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na kolejny rozdział http://looove-is-blind.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaj coś wreszcie, no :c

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zaraz nie dodasz kolejnego rozdziału to ci uduszę własnoręcznie!! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ci pomoge ! :D

      zwariowac mozna . :x

      Usuń
    2. wiem właśnie. ciągle wchodzę, a rozdział sie nie pojawia ;D

      Usuń
  7. Nom. . . To dobija :/ :c

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy następny??:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodajdodajdodajdodajdodajdodaj, proszę nooooooooo ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy będzie następna część? Już się nie mogę doczekać, strasznie lubię twoje opowiadanie. Jeśli mogłabyś to mnie poinformować kiedy pojawi się następna notka, będę bardzo wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. DODAJ KOLEJNY ROZDZIAŁ!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na kolejny rozdział... Niedługo miesiąc minie...

    OdpowiedzUsuń
  13. nowy rozdział, zapraszam :*
    http://looove-is-blind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam was strasznie, ale ostatnio mam tyle spraw na głowie.... Poza tym, wena mnie opusciła zupełnie, to znaczy wiem mniej więcej co chcę, żeby sie pojawiło w nowym rozdziale, ale nie umiem zupełnie tego ubrać w słowa. Co chcę coś nowego napisać to ie mogę tego urać w słowa i normalnie czuję się z tego powodu trasznie. Poza tym ostatnio nie miałam internetu, a w końcu kiedy juz go odzyskałam, to ładowarka od laptopami się zapsuła i nie dam rady napisać nic nowego na swoim laptopie,bo batreia jest rozładowana, a na innym nie ma sensu, bo już mam kawałek napisanej części...
    Czuję się strasznie nie móc nic napisać, ani dodać....... Mam nadziję, że mnie nie opuścicie i wybaczycie mi to wszystko.... Cały czas się coś dzieje nie po mojej myśli.... :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że twoja wena powróci. :) Wiem co to znaczy użerać się z jej brakiem bo ostatnio często z tym się mierzę, ale grunt to walczyć z nią! Muszę przyznać, że moja wena ma na imię Edgar i mnie wkurza, ale życzę Twojej szybkiego powrotu. ;)
    Pozdrawiam
    Sherry
    http://fantasies-sherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wena na pewno wróci ! Twoje opowiadanie jest świetnie i by było przykro jak byś własnie w tym momencie zakończyła!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodaj coś wreszcie, nooooooooo :(

    OdpowiedzUsuń
  18. czemu nic nie dodajesz? :ccc

    OdpowiedzUsuń
  19. CZy już nas zostawiłaś? Prosze odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  20. ejej, kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  21. faaajnie .. . piątek już dawno miną , xd
    może w końcu dodasz kolejną część ... ? . ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Po co to pisałaś jakbyś i tak nie dodała weś coś napisz bo stracisz pełno czytelniczek ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy dodasz następny ???

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę ci tak aktywnych czytelników

    http://trupiamilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń